

Zapraszamy na transmisję z konferencji "Dzień Badań Klinicznych 2022"
Pomoc techniczna
1. Co zrobić, gdy nie słychać dźwięku?
a) Państwa przeglądarka mogła zablokować dźwięk. Aby go odblokować proszę kliknąć przycisk CLICK to UNMUTE na ekranie wideo.
b) Komputer ma wyciszony dźwięk. Proszę przejść do ikony głośnika w pasku Windows i włączyć dźwięk
2. Co zrobić, gdy nie widać i nie słychać trwającej konferencji?
a) Proszę sprawdzić łącze internetowe – powinno być stabilne i mieć minimalne parametry 2 Mbs po stronie upload i download.
b) Proszę się upewnić, czy oglądacie nas Państwo na prawidłowej przeglądarce internetowej. Akceptowane przeglądarki to w wypadku komputerów Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Edge Chromium lub Safari w najnowszej wersji. Prosimy o nie korzystanie z przeglądarek Internet Explorer oraz Egde. W wypadku smartfonów – przeglądarka Chrome (zarówno na Android jak i iOS)
c) brak okna wideo i czatu może być także spowodowane przez wewnętrzne firewalle w Państwa firmach. W takim wypadku prosimy o oglądanie naszej konferencji np. na urządzeniu mobilnym.
3. Pomoc techniczna – prosimy o kontakt na adres: biuro@webcomm.eu